UNIQA: Crestere semnificativa a despagubirilor cerute de cli...
In sezonul de vacante, valoarea solicitarilor de despagubire pentru zboruri...
Citeste mai multSe incarca...
Dragi Clienti,
Incepand de vineri, 19 aprilie, ora 16.00 si pana sambata, 20 aprilie, ora 23.00, testam functionalitatea si rezilienta sistemelor UNIQA in caz de dezastru.
In acest interval, accesul la serviciile online ale UNIQA va fi restrictionat.
Notificarea daunelor va putea fi efectuata prin intermediul Call Center UNIQA, la 0374 400 400 sau 021 212 08 82.
Imbunatatim continuu calitatea si siguranta experientei oferita clientilor si partenerilor nostri, pentru o viata mai buna impreuna.
Multumim pentru intelegere.
Echipa UNIQA
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si asolicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari De Viata S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
| Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare |
|||
|---|---|---|---|---|---|
|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 |
|||
|
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
|
49 | 5 | 3 | 5 | 5 |
|
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
|
12 | 3 | 0 | 1 | 3 |
|
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
|
37 | 2 | 3 | 4 | 2 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
| Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare |
|||
|---|---|---|---|---|---|
|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 |
|||
|
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor |
2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
|
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv |
1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora |
1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
| Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare |
|||
|---|---|---|---|---|---|
|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 |
|||
|
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
|
124 | 10 | 6 | 12 | 10 |
|
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
|
15 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
|
11 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
|
5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
|
109 | 9 | 5 | 11 | 9 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
| Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare |
|||
|---|---|---|---|---|---|
|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 |
|||
|
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor |
7 | 0 | 1 | 1 | 0 |
|
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv |
7 | 2 | 0 | 1 | 2 |
|
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora |
2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Digitalizarea joaca un rol-cheie in transformarea industriei de asigurari, oferind o experienta mai eficienta, personalizata si sigura pentru clienti.
UNIQA este unul dintre cei mai importati jucatori la nivelul pietei de asigurari din Romania din perspectiva solutiilor digitale inovatoare, create pentru a le oferi clientilor servicii de cea mai buna calitate. Compania investeste constant in integrarea de solutii digitale menite sa imbunatateasca experienta clientilor si sa creeze oportunitati sustenabile pentru o viata mai buna, ca parte a actiunilor derulate pentru indeplinirea angajamentului ferm pe care compania il are fata de protejarea mediului. Consultantul digital ANA al UNIQA implineste patru ani de cand reprezinta o optiune sustenabila, sigura si rapida pentru clienti, timp in care a inregistrat rezultate peste asteptari.
In cadrul celui mai recent interviu acordat pentru publicatia Ziarul Financiar, Ramona Bernic - Membru Directorat UNIQA Asigurari, a povestit despre focusul pe care UNIQA il pune pe transformarea digitala si despre performantele consultantului digital ANA, o inovatie absoluta la nivelul pietei asigurarilor din Romania, la patru ani de la prima interactiune digitala.
Interviul este disponibil aici.
UNIQA: Crestere semnificativa a despagubirilor cerute de cli...
In sezonul de vacante, valoarea solicitarilor de despagubire pentru zboruri...
Citeste mai multInterviu cu Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari...
In 2025, evolutia UNIQA va continua sa fie sustinuta de cresteri in zona as...
Citeste mai multRezultatele UNIQA in primele 9 luni din 2024...
Asigurarile non-auto si asigurarile de viata sustin rezultatele cu care UNI...
Citeste mai multUNIQA: Crestere semnificativa a despagubirilor cerute de cli...
In 2024, UNIQA a inregistrat solicitari de despagubire pentru intarzierile ...
Citeste mai multUNIQA SEE FUTURE Foundation, în colaborare cu Sarajevo Film ...
Programul „Female Filmmakers Support Programme” își propune să sprijine și ...
Citeste mai multAsigurarile non-auto si asigurarile de viata sustin rezultat...
UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat trimestrul al treil...
Citeste mai multModuri de a economisi in vacanta
Vacantele copiilor sunt un prilej bun de a calatori impreuna cu intreaga fa...
Citeste mai multANA – Imaginea unui viitor mai bun
Pentru a simplifica interactiunea cu clientii, UNIQA a dezvoltat un consult...
Citeste mai multAsigurarea CASCO – informatii utile
Desi pare a fi o abreviere a unui tip de asigurare care ar putea cuprinde t...
Citeste mai mult