Mergi la conţinutul principal

Asigurari accesate prin banca

Pentru ca ne dorim sa fim alaturi de tine in orice situatie, regasesti mai jos detalii complete asupra modului in care ne poti transmite solicitarea ta. Anuntul se realizeaza prin transmiterea cererii impreuna cu datele de contact si detalii despre evenimentul asigurat, la adresa: daune-viata@uniqa.ro, impreuna cu toate documentele de care dispui si pe care le gasesti detaliate in sectiunile de mai jos.

Dupa receptionarea documentelor, va fi initiata procedura de evaluare a cererii tale. Vom transmite pe adresa de e-mail a adresantului, fie decizia in ceea ce priveste solicitarea, fie o cerere de informatii suplimentare.

 

Ce facem in cazul in care avem nevoie sa solicitam:

  • » O DAUNA ASIGURARE VIATA

Asiguratul / mostenitorul/ii asiguratului, direct sau prin reprezentant legal, va anunta asiguratorul, prin intermediul Consultantului Digital ANA sau in scris, despre producerea evenimentului asigurat, in termen de maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la producerea acestuia sau de la data la care au luat cunostinta despre producerea acestuia.

Pentru respectarea termenului mentionat, va rugam sa transmiteti initial Cererea de despagubire completata si documentele detinute dintre cele mentionate mai jos (fotocopii sau fotografii lizibile atasate mesajului).

Toate detaliile sunt regasite in TERMENII SI CONDITIILE PACHETULUI DE ASIGURARE detinut.

I. In cazul decesului asiguratului sunt necesare pentru notificarea dosarului de dauna urmatoarele documente, transmise prin intermediul Consultantului Digital ANA sau prin posta electronica la adresa: daune-viata@uniqa.ro  

  1. Cererea de solicitare a despagubirii, completata integral de catre unul dintre Mostenitorii asiguratului. Accesati aici formularul
  2. Certificatul de deces
  3. Certificatul medical constatator al decesului
  4. In caz de deces din boala, va rugam sa transmiteti in plus fata de documentele mentionate la punctele 1,2,3 si documente medicale referitoare la istoricul medical al afectiunii ce a condus la deces (Scrisori medicale, Bilete de externare/ Bilete de iesire din spital, Consultatii, Investigatii medicale efectuate, Buletin histopatologic, Retete, etc., dupa caz)
  5. In caz de deces din accident, va rugam sa transmiteti in plus fata de documentele mentionate la punctele 1,2,3 si oricare documente medico-legale care lamuresc imprejurarile in care s-a produs decesul din accident
  6. Documentele de asigurare complete, pe care le detii, alaturi de Raportul de activitate valabil pentru ciclul de tranzactionare anterior producerii evenimentului asigurat sau / si Graficul de rambursare initial.

II. In caz de somaj, pentru programele de asigurare care acopera acest risc, sunt necesare pentru notificarea dosarului de dauna urmatoarele documente, transmise prin intermediul Consultantului Digital ANA sau prin posta electronica la adresa: daune-viata@uniqa.ro

  1. Cererea de solicitare a despagubirii, completata integral de catre asigurat. Accesati aici formularul
  2. Copie dupa decizia de incetare a contractului de munca.
  3. Copie dupa documentul/confirmarea receptionata de la Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, avand confirmarea ca s-au receptionat  indemnizatii de somaj. Initial pentru primele 3 luni, ulterior ne veti transmite lunar, documentul/vizele pentru lunile 4, 5 si 6
  4. Copie dupa contractul individual de munca impreuna cu ultimul act aditional (daca exista)
  5. Copia cartii de identitate
  6. Documentele de asigurare complete, pe care le detii, alaturi de Raportul de activitate valabil pentru ciclul de tranzactionare anterior producerii evenimentului asigurat sau / si Graficul de rambursare initial.

III. In cazul Spitalizarii ca urmare a unui Accident pentru o perioada mai lunga de 30 zile, sunt necesare pentru notificare urmatoarele documente, transmise prin intermediul Consultantului Digital ANA sau prin posta electronica la adresa: daune-viata@uniqa.ro

  1. Cererea de solicitare a despagubirii, completata integral de asigurat. Accesati aici formularul
  2. Copie dupa biletul de iesire din spital
  3. Copie dupa documente medico-legale care lamuresc imprejurarile in care s-a produs spitalizarea din accident, daca este cazul
  4. Copia cartii de identitate
  5. Documentele de asigurare complete, pe care le detii, alaturi de Raportul de activitate valabil pentru ciclul de tranzactionare anterior producerii evenimentului asigurat sau / si Graficul de rambursare initial.

IV. In cazul Invaliditatii totale permanente din accident, sunt necesare pentru notificare urmatoarele documente, transmise prin intermediul Consultantului Digital ANA sau prin posta electronica la adresa: daune-viata@uniqa.ro

  1. Cererea de solicitare a despagubirii, completata integral. Accesati aici formularul
  2. Copie dupa documentul medical care atesta invaliditatea totala permanenta suferita de asigurat si oricare alte documente medicale eliberate asiguratului de la data diagnosticarii initiale si pana la data constatarii invaliditatii totale permanente
  3. Copie dupa documente medico-legale care lamuresc imprejurarile in care s-a produs accidentul, daca este cazul
  4. Copia cartii de identitate
  5. Dovada ca sunteti pensionar sau persoana fizica autorizata la data producerii evenimentului
  6. Documentele de asigurare complete, pe care le detii, alaturi de Raportul de activitate valabil pentru ciclul de tranzactionare anterior producerii evenimentului asigurat sau/ si Graficul de rambursare initial.

In functie de informatiile din documente, este posibil sa va solicitam alte documente/informatii.

Nu uitati, daca aveti un contract cu plata lunara a primelor de asigurare sa asigurati necesarul de bani in cont pentru achitarea acesteia!

In situatia in care sunteti nemultumiti in legatura cu incheierea, interpretarea sau incetarea contractului de asigurare cat si in legatura cu solutionarea dosarului de dauna puteti solicita solutionarea pe cale amiabila a diferendului, in caz contrar, in temeiul prevederilor Ordonanta Guvernului nr. 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, coroborate cu Regulamentul ASF nr. 4/2016 privind organizarea si functionarea Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN), astfel cum a fost modificat si completat, puteti supune litigiul procedurilor SAL administrate de SAL-FIN.

Procedura permite solutionarea litigiului on-line, precum si in scris, pe suport hartie sau pe alt suport durabil, intr-un mod independent, impartial, transparent, eficace, rapid si echitabil, in scopul asigurarii unui nivel inalt de protectie a consumatorilor si a bunei functionari a pietei. Toate detaliile in vederea initierii procedurii se regasesc pe site-ul www.salfin.ro/solutionare-litigii.

  • » Denuntarea asigurarii (REZILIEREA) / RETURUL DE PRIMA sau RASCUMPARAREA (in functie de produsul detinut) pentru un produs de ASIGURARE DE VIATA

Formularul completat si semnat de Asigurat se transmite impreuna cu Copia BI/CI a Asiguratului si Documentele specifice mentionate in Cererea de Rascumparare/ Reziliere, prin posta electronica la adresa: daune-viata@uniqa.ro. Accesati aici formularul.

  • » O MODIFICARE CONTRACTUALA a contractului tau de asigurare de viata

Formularul completat si semnat de Contractant / Asigurat se transmite impreuna cu Copia BI/CI a Contractantului / Asiguratului (in cazul in care acestia sunt diferiti) prin posta electronica la adresa: asigurari@uniqa.ro. Accesati aici formularul

  • » O DAUNA ASIGURARE LOCUINTA

Activitatea de notificare a daunelor este preluata de catre Consultantul digital ANA, disponibil oricand si oriunde pentru clientii UNIQA, la adresa https://daunerapide.uniqa.ro si sustinut de o echipa de specialisti pentru daunele cu un grad de complexitate ridicat.

  • » O DAUNA ASIGURARE TRAVEL

Avizarea din partea Asiguratilor se face prin intermediul APRIL, la adresa de e-mail: assistance@ro.april.com sau la nr. de telefon / fax: (40) 21 201 90 30 / (40) 21 201 90 40.